אמרות ימימה

כריכת סקאי, 117 עמודים, ספרון מהודר בגודל 15/11 ס”מ , כולל מאות מאמרות ימימה.

50.00

תיאור

הספרון “אמרות ימימה”
כריכת סקאי, 117 עמודים, ספרון מהודר בגודל 15/11 ס”מ , כולל מאות מאמרות ימימה.

תורת ימימה – ים של עושר רוחני, נמסרה בשפתה הרוחנית הגבוהה, מורכבת, נסתרת וגלויה, פועלת לחיזוק הטוב באדם, לניקוי המיותר, ליצירת שקט שמחה ואחווה, דרך הבנה קשב, תיחום, תמצות תיקון הפנימיות , פיתוח החשיבה ההכרתית והתקרבות למהות היהודית.

מאמרותיה של ימימה ע”ה, כדברה וכלשונה:

  • “לומדים כל הזמן ביחסי התמידי.”
  • “הבנה הכרתית נקראת הנבטה, אשר בונה”
  • “החוסן כדי לא להשתנות לפני כל משתנה לפניך.”
  • “למילים יש משמעות ויש להן את כוחן.”
  • “כאשר המחשבה מתומצתת היא בטוחה.”
  • “כשאינך דוחה את השני – תלמד את ההפוך. כשאתה דוחה את השני אתה דוחה גם את עצמך.”
  • “בנים לומדים על חכמה, בנות על בינה.”
  • “אל תיתן חשיבות למיותר הקיים. תמצא את חשיבות הטוב שבך.”
  • “חשוב מאוד לא לחטט. להכיר במיותר, לרשום ולצאת מזה. לא לחטט.”
  • “תיקון – זה מציאת עצמך כפי שאתה.”
  • “דרך אותה הבנה פנימית , קשב פנימי לנשמע. קשוב לליבו יתן לעצמו.”
  • “יש עיקר ויש משני. המשני הוא המזיק. העומס הוא משני לעיקר.”
  • “ככל שאתה מתקן את עצמך אתה הולך ומעמיק בעבודתך.”
  • “כל חלק שהינך מבין, מיישם, אמור לתרום את תרומתו למערכת כולה ולאיזון החוזר ז.א. זה מאפשר את ההתקרבות.”
  • “הטוב שיש בך אתה אמור להרחיב כדי למצוא עוד בך את ההבנה שיש בך.”
  • “הבנה – יישום – תוצאה.”
  • “אם מדייקים מתגלה ההבנה.”
  • “בחיים יש הפרדה ברורה בין הטוב וההפוך לו. דוחים את השלילי. אבל פה הדגש הוא התקרבות מתוך הבנה.”
  • “איך עושים עשייה? קשר עם עצמך, קשר עם אחרים.עושים עבודה. במורכבות ולא בצמצום של חלק קטן.”
  • “כשיש מידת רוחק אשר מצפייה על העיקר והמיותר אין המיותר נקלט כנבחש. נקלט כמזוהה ונרשם. התוצאה – מחליש כל עומס בהתאם לאותו זמן שהוא קורה.”
  • “צפייה היא מידת רוחק מהנעשה. ההכרה נוכחת ודרכה משתקף המופרז. המשקיף והמשתקף. ההבנה צופה. אם היא רשומה יש יציבות בתיקון.”
  • “אפילו אור נושא חלקיקים מסתובבים על צירם. הכל תיחום גם ברוחני וגם בטבעי.”
  • “ישנו תמיד פוטנציאל ומעליו יש עומס שכשמנקים אותו הפוטנציאל מתגלה. ישנן הבנות המאפשרות לך לגלות את עצמך בטוב.”
  • “מידת רוחק היא מידה של התקרבות נכונה , בלעדיה אין הבחנה בין הדברים.”
  • “להכיר בחוקיות הנלמד שהוא ביחסי התמידי אשר במשתנה התמידי.”

כל ההכנסות מעושרות.

דילוג לתוכן