בס״ד

תורת ימימה

תורת ימימה הטהורה והמבורכת, מפי הצדקת הנסתרת, המורה הרוחנית הדגולה –   ימימה אביטל זצ”ל, לומדה למאות תלמידיה במכון “מעיין” – המכון ללמוד החשיבה ההכרתית, בתל- אביב ובהרצליה משנת 1977 עד 1999, ממשיכה ונפוצה כמעיין המתגבר ומלומדת כיום בכל רחבי הארץ.

תורת ימימה היא ים של עושר רוחני שנמסרה בשפתה הרוחנית הגבוהה. היא מורכבת, נסתרת וגלויה, פועלת לחיזוק הטוב באדם, לניקוי המיותר, ליצירת איזון, שקט, שמחה ואחווה, דרך הבנה עמוקה, קשב, תיחום, תמצות, תיקון פנימי, פיתוח החשיבה ההכרתית והתקרבות למהות היהודית.

תורת ימימה מדריכה את הלומדים דרך חלקיה הרבים והמורכבים בתהליך עמוק והדרגתי לפיתוח החשיבה ההכרתית שבבסיסו ההכרה שלכל דבר, מלבד האין סוף, יש תיחום, גבולות, מהות מוגדרת הכרוכה בצירה.

השמירה על מידתיות והכרת התיחומים יאפשרו לך דיוק, איזון, שקט ושמחה. ככל שתלמדו ותעמיקו בלימוד תגדל הבנתכם ויתגלה לכם עוד.

מידת הצלחתך מותנית גם ביכולתך ליישם את הלימוד.

מאות רבות של תלמידים ותלמידות זכו ללמוד מימימה זצ”ל את משנתה הייחודית, לשמוע את קולה, להפנים את הנלמד, ליישמו ולשפר את חייהם בצורה ניכרת. חשוב לציין כי הבנת החומר מצריכה שינון וקצב איטי הדרגתי. ההכרה של הלומד/ת תזהה את אמיתות הנלמד ותתחבר אליו ותקבל את השפע הטמון בו. כל אחד פי יכולתו ומידתו. והחשוב מכל הוא המעשה – יישום החומר הנלמד בחיי היום יום.

באתר האינטרנט אשר הוקם לצורך הנצחת שמה ותורתה של ימימה זצ”ל תוכלו לקבל הפניות ללימוד, להתקרב למורשתה ולרכוש את ספריה וקלטות שמע של שיעורי ימימה בקולה היא.

דילוג לתוכן